Något som vet när active kommer släppas och hur mycket den kommer kosta? När jag kollar via Prisjakt så finns bara Mobilgiganten och där skriver de 3125 kr vilket känns som ett väl högt pris.
Ser alltid ut på det viset i början. Höga priser. När de kommer så kryper de ned en del. Avvakta och se. Tror inte den hamnar på över 3k. // A
2645:- på Mobilgiganten nu. Känns som ett riktigt bra pris! Sony Ericsson Xperia Active - Mobiltelefon - Hitta lgsta pris, omdmen och information
Inte SE, men däremot Sony har redan släppt. Tror knappast SE kommer släppa något eget som konkurerar med ett av sina moderbolag.
Gick att beställa på Telia butiken, skulle kommit idag eller början på nästa vecka! Hoppas det blir en bra jobbtelefon!
Roligt! Vi har tyvärr inte fått in någon att testa, så det skall bli väldigt intressant att läsa om era intryck...som jag hoppas att ni återkommer med. Är det positiva tongångar går man nog och köper sig en själv!
Jobbar med försäljning av mobiler och vi fick in active i torsdags, en riktigt skön lur, känns som en xperia mini i menyn, lite väl tjock men helt ok, riktigt bra kräm i högtalaren, dubbla bakskal samt armväska med i kartongen Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Jag tror på det här med starka telefoner som tål lite skit. Är själv sugen på en men just nu lutar det åt nya Nexus när den väl kommer. Blir det en halvtrist uppdatering, så som HTC N1 => NS så blir det kanske en active. // A