Rensa i programregistret

Diskussion i 'ZTE' startad av Delarium, 29 maj 2011.

1. Delarium

Delarium Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Tjena,

Har problem med ett program som fungerat tidigare på Lighten. Det kom i samband med att jag höll på med dark tremors app2sd-app. Blev något galet, och nu när jag försöker köra programmet så blir det alltid en FC.
    Provat avinstallera programmet, och ta bort den mapp den skapar i rooten på SD-kortet. Dock blir det ändå FC direkt när jag startar upp.

Kan man rensa ut applikationsdata på något vis som har med detta program att göra? Är Navigon GPS programvara.

Tack på förhand.

2. gosa

gosa Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    145

MINA ENHETER

Vilken version av Navigon är det? Har det funkat på CM7? Höll på att försöka "pilla" in Navigon häromdan men blev tvungen att lägga ner jag försökte installera versioner som inte funkar på Gingerbread...

Däremot fick jag Sygic att fungera utan problem. Lite "segt" vid inmatningen, men när man väl börjar åka så rullar det fin-fint.

Så här långt känns Sygic "vassare" då det visar (i mitt tycke) mer och vettigare info mot den version av Navigon jag körde på min Desire.

Det enda jobbiga är att "originalplasten" blänker så förbaskat... hoppas skyddsfilmen jag beställt är "matt", annars får jag ge mig ut på jakt igen.

3. Delarium

Delarium Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Navigon fungerade i början, ganska säker iaf. Luren var dessutom så sjukt slö, så flippa lite igår och formaterade både minneskort och gjorde systemåterställning på telefonen. Nu går allting mycket bättre. Så case closed.