bara "bögigt" hade jag sagt hehe. Menade du inte bökigt? Jag tycker det är jobbigt att ha en plast remsa framför, blir oftast bubblor o skit o sen ramlar den av o försvinner
Personligen så tycker jag att det är extremt onödigt. För det första så verkar dessa displayer vara extremt reptåliga & för det andra så försämras känslan alltid något med ett sådant skydd samt att man i vissa fall kan få lätt försämrad sikt igenom skyddet. Det sista beroende på kvaliten på skyddet. Detta + att man måste byta då & då pga att skyddet är klart lättare att repa än skärmen gör att jag skippar det.
Använder detta företags skydd på min Dream och Ipod touch. Funkar hur bra som helst! Även köpt skydd till farsans mobil därifrån. Zagg Du kan välja mellan full coverage eller screen only.
Hur är det med den här "orange peel"-effekten? Hur är "glattheten" i skyddet Vs. en telefon utan InvisibleShield?
Använder ett från ScreenGuard som heter Anti-Reflction. Fullkomligt älskar det! Kan starkt rekommendera det, framförallt pga att fingeravtryck inte fastnar alls längre.
Bara att slippa fingeravtrycken måste göra det värt. Telefonen ser ju ut som en dagisklass som lekt med smördeg fått tag på den när man lägger ifrån sig den i ljuset. Har köpt Zagg, men inte satt på det ännu, ska ske snarast.
Pegrasus, Berätta gärna vad du tycker om Invisible Shielden sen. Funderar själv på att köpa ett. Fingeravtryck är jag inte så petig med men repor är ju en annan sak. Dock kommer jag aldrig ha Heron & prylar i fickan tillsammans, så kanske behöver jag inget...
Vi som har Hero kan ju vara glada över det skydd som finns på glaset. Fastnar knappt några avtryck eller nått. Jag har ätit feta saker o sen använt och det försvinner när man stoppar ner den i byxan. Och inga repor
Äntligen några som håller med mig. Retar sonen som fan över hans skärmskydd och väska till hans iPhone och undrar vad nästa steg blir, kanske en liten portfölj att bära den i
Vet inte hur jag lyckats men jag har fått en horisontell repa i den svarta ramen utanför displayen...2mm lång. Det konstiga är att den känns djup när man drar med nageln över den, det brukar ju inte repor göra.
Har alltid kört med Martin Fields till mina telefoner och kameror. Olyckan kan ju faktiskt vara framme och tappar man ex. telefonen i marken kan det vara bra att ha ett extra skydd. Dock får jag säga att kvaliteten försämrats de senaste åren. Det jag hade till min TyTN passade perfekt och det höll väldigt bra. Det till Hero har dålig passform och jag har redan fått ett par störande repor. Till dess försvar är känslan fortfarande bra och man tänker inte på att det sitter ett skydd på när man tittar på skärmen. Lutar åt att jag kommer plocka bort skyddet men ska se vad MF svarar på mitt mail först.
Med tanke på att skärmen är av glas så tål den jäkligt mycket innan den repas. Men jag testade Invisible Shield ändå. Den stora fördelen är att jag inte får i närheten så mycket finger- och fettfläckar med skyddet på!