Ressaldo - tips...istan

Diskussion i 'P9-serien' startad av Rigor_Mortis, 15 sept 2016.

1. Rigor_Mortis

Rigor_Mortis Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

För er som vill använda Ressaldo (är väl nästan enbart Stockholmare antar jag) så står Huawei P9 med i listan över telefoner som fungerar med applikationen men den går inte att installera från Google Play. Jag var i kontakt med tillverkaren som bekräftade att appen fungerar och som dessutom bifogade en .apk-fil som jag kunde installera.

Problemet ligger (enl. tillverkaren) hos Huawei som inte rapporterat korrekt till Google.

Ressaldo är för övrigt en app för att kunna läsa av SL-kort och se hur mycket pengar som finns resp. när kortet upphör att fungera. En mycket trevlig app, rekommenderas till alla som åker med SL.

Ooops, blev lite fel i rubriken, det får ni stå ut med. :-)

Så borde jag ha kollat hemsidan för Ressaldo eftersom appen verkar fungera inte enbart i Stockholm utan i dom flesta delar av landet, kika in på hemsidan för mer info.

Last edited: 15 sept 2016
  2. aikelo

aikelo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    334

MINA ENHETER

Kan inte installera den på Honor8. Enheten inte kompatibel enligt Google play

3. Rigor_Mortis

Rigor_Mortis Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Samma sak där skulle jag tro, installera med hjälp av en ressaldo.apk-fil så kommer det säkert att fungera.
    Sök på ressaldo.apk så hittar du säkert rätt.

4. aikelo

aikelo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    334

MINA ENHETER

Funkar utmärkt på Honor 8 efter att ha laddat ner från apk Mirror. Iaf med hallandstrafiken kort.