Det är riktigt beklagligt att du har råkat ut för strul med din SGS för jag kan garantera dig att de flesta här är mer än nöjda med sina mobiler och den är en fantastisk maskin när du har vant dig vid den. Men du kan göra några saker själv för att börja med som kanske hjälper
Kolla i inställningar/Wi-Fi- inställningar om du har lagt din hemma nätverk och godkänt den som åtkomst punkt och om du har kryptering i din nätverk att den är rätt inställd.
Kolla på Telias hemsida ifall du har den riktiga APN uppgifterna från dem och rätta till dem i din mobil ifall det behövs.
Kolla ifall du inte har bockat "använd endast 2G nätverk" under inställningar för mobilt nätverk för detta begränsar din surf och mobilen känns som sirap då.
Sist, om inget hjälper då skulle jag rekommendera att du lämnar tillbaks mobilen och kräver en ny eftersom mobilen inte funkar som det ska och glöm inte att du kan åberopa konsument lagen att du har rätt till en funktionell vara och försäljaren är skyldig att åtgärda dina problem med mobilen eller ge dig en ny om dem inte klarar reparera den.
Hoppas du kommer till rätta med din Galaxy S

Click to expand...