Tja. Nu har jag ett litet problem som jag stör mig på. När jag har vanliga hörlurar inkopplade så fungerar ej micken? Jag hör den andra personen men kan inte prata även om jag pratar direkt in i micken på telefonen. Kan detta fixas på något sätt? Jobbigt att koppla bort allt för att det ringer. Sen en annan sak, kan man inte höra ringsignalen i hörlurarna istället för i telefonen? Har CM7.
Har också detta problem, finner det störande då jag hade denna enkla men smarta funktion på min gamla mobil. *Bevaka*
Jag har cm7 och hör både ringsignalen i lurarna samt att jag kan prata med micen, använder ett par koss porta pro, men jag vette fan vad jag har ändrat. Ska leta lite, återkommer. Edit 1: Hittade hur du får ljudet i hörlurarna. Inställningar > cyanogen mod 7 settings > sound > always play on speaker. Bocka UR alla där. Nu återstår bara nästa.. Skickat från luren.
Det roliga är att alla är urbockade där :/ vet inte vad problemet kan vara då, använder ett par ipod hörlurar (klassiska vita in-ear)
För att få i-phone headset att funka måste du ha en konverter, dock så verkar det vara slumvis om mic funkar eller inte på telefonerna.