Ringsignal försvann

Discussion in 'X10 Mini/Mini Pro' started by Jaouws, Jan 24, 2011.

1. Jaouws

Jaouws Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Har en X10 minipro och efter att uppdaterat den till 2.1 så har jag haft stoooora problem. Måste starta om den minst varannan dag annars så laggar den så man blir tokig. Idag efter en omstart så byttes min ringsignal från en låt i mediabiblioteket till nån vanlig ringsignal. Nu så kan jag inte välja att hämta låtar från media utan bara Ringsignaler.

Installerade appar: ADW.Launcer som jag provade att ta bort, inte hjälpte det.
    Inget annat som kan påverka ringsignalen!!

Vad gör jag???:ehm:

2. sjukperro

sjukperro Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

ringsignalen låter som att det är nåt problem med minneskortet.. och prova att flasha om telefonen igen för att slippa att den blir så seg:cool: fick göra det 2ggr på en av uppdateringarna till 1.6 och 2ggr nu till senaste 2.1 uppdateringen:ehm:

3. Jaouws

Jaouws Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Detta har hänt!
    Ominstallerade fånen och då gick det givetvis att ha egen ringsignal.

När jag nu väljer ringsignal så kan jag ju välja Android-system eller Soundpicker. Innan så valde telefonen enbart Androidvarianten och Musikbiblioteket finns inte som val där.
    Om jag hade gjort valet att alltid öppna denna skall vara osakt men vad jag hittat så kan man inte ändra om man har bockat i ett val att vara Standard.