Ringtone shuffler funkar inte?

Diskussion i 'Applikationer' startad av PatrikDroid, 20 aug 2011.

1. PatrikDroid

PatrikDroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    400

MINA ENHETER

Hej gott folk!
    Jag har fått en sån sjukt fin idé till min telefon.
    Alla 80-talister räcker upp en hand? Minns ni Starzinger? Har ni sett klippet på youtube med samlingen av alla gånger de säger "monster"? Jag rippade ljudet från det klippet, och har använt en ringtone maker för att klippa ut några av de mest ikoniska kommenterarna. "Det finns annat än monster i universum!" xD

Nåja! Till mitt problem.. Jag har provat tre olika ringtone shufflers... Men de funkar ju fan inte!

Ringtone Shuffler Lite:
    Valt den första taben "Notification List", klickade på "create new list", och har lagt till de ljuden jag vill ha. Klickar jag på min playlist nu, så ser jag en lista på allting. Klickade på taben "Settings" och gick därifrån vidare till Notification Settings". Bockat för Activate och valt min playlist i "Select active playlist". "Timed frequency" och "Untimed frequency" är satta till "1 minute" och "1 text" respektive. Har gått in i Go SMS Pro och in i iinställninar. I aviseringsinställningar valde jag "Default" under "Välj ringsignal".
    Resultat: Det blir halvt rätt. Det blir en signal utav de jag valt, men den vägrar shuffla.

ShuffleTone 2.0:
    Slajdade till höger för att komma till Notifications taben. Klickade på "Pick out ringtone files", bockat i de filer jag vill ha. Slajda in taben i högerkanten och valde "OK" när jag frågas om jag vill acceptera förändringarna. Klickat på den röda knappen som har texten "Turn on/off TextTone Shuffle" över sig, så den blev grön. Slajdade upp settings taben. Klickade i "shuffle per text" så att den knappen blev grön, och slajdade tillhörande knapp till vänster, så det står "Number of texts until 1 shuffle: 1". Klickat på "Backup your playlist" och döpt min playlist till "Starzinger". Tryckte på OK och Exit. Klickade på "Restore saved playlist" och loadat min playlist.
    Resultat: Exakt samma som innan.

Tone Shuffler:
    Klickade på... fan heter den... nåja knappen bredvid skärmen som tar upp olika val. I detta fall kom det upp en tab som det står "Notifications" som jag klickade på.. annars pillar man med ringtones. Klickade på "Browse Notifications" och valde mina filer och bockade för enable.
    Resultat: Samma som innan -.-

VAD FAN GÖR JAG FÖR FEL?! Tack på förhand :)