Roadsync mail - felmeddelande vid sync

Discussion in 'X10 Mini/Mini Pro' started by mae288, Oct 8, 2010.

  1. mae288

    mae288 Infant Droid Medlem

    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0

    MINA ENHETER

    Har förlorat möjligheten till att ställa in settings och om jag syncar manuellt får jag upp ett felmeddelande: (401) sync failed. Please check your user name, password or domain.

    Jag funderar på om detta är pga av att det nu finns en betalversion i Market.

    Jag har en x10 mini.
     
  2. Bones

    Bones Kid Droid Medlem

    Joined:
    Aug 5, 2010
    Messages:
    74
    Likes Received:
    1

    MINA ENHETER

    Tror inte det beror på att det finns en annan version.

    Testa att gå in i inställningar -> hantera program - roadsync och välj rensa data.

    Då borde du kunna öppna roadsync igen och konfigurera på nytt.
     
  3. twintin

    twintin Senior Droid Medlem

    Joined:
    May 17, 2010
    Messages:
    1 420
    Likes Received:
    59

    MINA ENHETER

    Det som finns förinstallerat på din mini är betalversionen. Om du fått för dig att göra en update från Market så har du fått en demovesion som endast fungerar i två veckor.

    Skulle du gjort så, så kan du få tillbaka den förinstallerade genom att gå in i Inställningar|Program och gör avinstallera på RoadSync. Efter det kommer du ha orginalet igen.
     
  4. mae288

    mae288 Infant Droid Medlem

    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0

    MINA ENHETER

    Nu funkar det. Tack för hjälpen och två snabba svar!