Detta spel är förjävla roligt Så enkelt men fortf urkul. Några mer som är besatta? Har ni några bra tricks att dela mer er av för er som lirar? Synd att man inte kan få tag på betalliret. < 30 spänn är det ju helt klart värt //Tobbe
Jag spelar! Är på level 50-60 nu. Ett tips är att fokusera uppgraderingarna på "Stronger Explosives" och "Faster Rocket Reload".
Jag brukar sträva efter en korridor med luftvärn i mitten och marktrupperna får springa gatlopp i kringelkrokar på tvären, helst på diagonalen. Där marktrupperna rundar kanter placerar jag flame-towers. Strax innan min ingång kan jag placera en mina som sista desperat försök att stoppa marktrupper. Dock har jag aldrig lyckats passera level 7 med denna strategi, även jag kör bara gratis-varianten. m v h Henrik
Har du kört samma strategi från lvl 0 till 7 nu alltså? Känns ju lite konstig om man frågar mig, har svårt att se hur mupparna rör sig Hur tar man såna screens? Jag själv kör med upp/ner-varianten för att ge tomtarna så lång resa som möjligt. Jag leker dock just nu lite med strategi för att se vad som funkar men dummingarna kommar inte långt hos mig iaf så det är ju skönt
Här är min strategi! Har märkt att det är bra mycket effektivare än att skapa så lång bana som möjligt, då alla torn kan skjuta på flygande nu och man kan fokusera mycket mer på skada. Alla fiender är även nerslöade hela banan, och man har massa pengar kvar i slutet vilket resulterar i massa extrapoäng. Jag har kört med denna strategi sedan level 25-30 nånting, och alldrig förlorat.
Jag har märkt att om man låter de gå längst efter så får man ut mest av + så i mitten kan man sätta upp sitt lyftförsvar. Det var ett tag sedan jag spelade men jag kan se om jag kan få fram en bild på det.
Påminner om mitt men att jag tar använder hela kartan och inte riktigt har lika många rockets Jag fyller ut lite mer med små skjutarna, vilket funkar bra just nu men kanske inte riktigt sen Såna där "slöa ner" har visat sig vara riktigt bra tycker jag
Nej, i början lät jag bara marktrupperna gå rakt upp och rakt ned, sedan tyckte jag mig inse att det blev effektivare att låta dem gå på diagonalen. Jag använder PicMe. Med hjälp av det programmet kan jag när jag har mobilen uppkopplad på mitt trådlösa nät ta screenshots genom att peka datorns webläsare på http://192.168.1.79:8082/ m v h Henrik
Jag kör med att låta dem gå rakt upp och ner i en slingrande orm med slow towers på ca var 3:de ruta. och förstärkt luftförsvar i mitten. men spelet är lite för lätt väl? Jag har _nog_ aldrig loosat sen jag lärde mig att man kunde köpa uppgraderingar. visst några liv men inte så att det har vart på håret. uppsättningen av fiender borde vara med varierande på varje wave tycker jag.
Uppgraderar man mitten tornen till max med luftmissiler och slow tornen med så går det rätt så bra, Jag brukar sätta burn på reseten av tornen. Då spelet är större än skärmen fick jag ta flera skärm dumpar sen lappade jag ihop dom i mspaint. EDIT: Vist man kan byta ut några mot antiair turrets mitten med,