Rocketdial på DHD

Discussion in 'Desire HD' started by Wokadalg, May 29, 2011.

1. Wokadalg

Wokadalg Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

ifall någon som jag använder rocketdial så skulle jag uppskatta att få ett svar på en fråga. allting funkar perfekt. förutom en sak jag stör mig över, när man ska ringa nån så kommer ju då en liten ruta upp där de står "do you really want to call this number" så trycker man ju på den gröna, alltså ja, sen så dyker ist sense egna call ruta upp, där de visas kontakt bild och grejjer, om ni förstår hur jag menar, och inte rocketdial, skickar med en bild på hur de ska se ut när nån ringer eller när man ska ringa, men jag får de då inte att fungera iaf, tacksam för svar

Attached Files:

Last edited: May 29, 2011
  2. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Dom överlappar, ja. Får inte heller det att fungera.. Antar att man behöver ha rootat?

3. Wokadalg

Wokadalg Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

ja jag skrev till programmeraren för programmet ang det, och han skrev

"the screen you are talking about is called " In call_application" , this is build-in application in your android OS and 3rd party applications can not replace it"

men skitsamma, dialern är åtminstone snyggare än sense egna, och om sense call ruta kommer upp när man ringer, eller när någon ringer mig är skitsamma:P kör vidare på den:D

4. Snurpan79

Snurpan79 Youth Droid Medlem

Operatör:
    3
    Telefon:
    Iphone 14 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    Iphone 14 pro
    Telefon 2:
    Google Pixel 8
    Platta:
    iPad Pro 12.9
    Min mobil är rootad men det funkar likadant för mig. Kommer också köra vidare med den då den är snyggare och har vissa funktioner jag gillar. :)