Blir inte klok på mina kontakter då dom är allmänt röriga och visar fel namn till fel nummer osv, är det någon som ha samma erfarenhet av detta ?
[Helt fel] Den visar förnamn, efternamn men sorterar efter efternamn, hehe... [/helt fel] Om du har problem utöver det - du beskriver felaktiga nummerposter t.ex. - så är det ingenting iaf jag läst om här i forumet. Då det ju är lite besvärligt att redigera kontakter i telefonen kan jag rekommendera dig att redigera dina kontakter i G-mail då dessa sedan synkar tillbaka till din telefon - man får ju lite bättre översikt på kontakterna i Gmail än i telefonen som sagt...
What? Just MoDaCo? Själv har jag mina kontakter sorterade i bokstavsordning efter förnamn, precis som de visas, om jag går in på "Personer". Går jag in på dialern så visas kontakerna efter senast uppringda-ordning. Visar den däremot fel namn till fel nummer, så känns det mest som handhavandefel.
Jag får be om ursäkt, den sorterar som Yrara säger efter förnamn naturligtvis - förväxlar den nog med nån annan lur jag haft som gjorde just så dumt, hehe... Jag har ändrat i min tidigare post och ber än en gång om ursäkt.