ROM: [ROM][AOSP][JB][4.1.2][JZO54K] SuperNexus - I9100 - BUILD 5 [17-10-12]

Discussion in 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' started by arne123, Oct 18, 2012.

1. arne123

arne123 Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

2. Facit

Facit Bannlyst Bannlyst

MINA ENHETER

Såg trevlig ut, men saknar toggles och läste i forumet och folk hade massa problem och bytte tillbaks till andra roms. Så står över denna.

3. arne123

arne123 Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Tyckte ocksa det var jobbigt att toggles inte fanns men appen powertoggles på play store löste det, man kan ställa in ikonen i status fältet så den blir genomskinlig så slipper man störa sig pågår den.
    Också läst om diverse problem men jag har inte haft dessa. Några speciellt du tänker på?

Romen är löjligt snabb och flyter på kanon tillsammans med nova launcher.

4. Facit

Facit Bannlyst Bannlyst

MINA ENHETER

Nova launcher är inte snabbare än någon annan launcher. Kör Go som är bäst i mina ögon, minst lika snabb som någon annan, har alla features gratis som andra ska ha betalt för plus det viktigaste. Färdiga ikoner man kan byta ut mot googles egna för dockan. Hatar när dockan ser ut som något någon svalt en regnbåge och spytt upp den. Ska vara cleant.

5. csidroid

csidroid Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

hur stabil är denna?? och hur är scrollningen?

6. Rickibobby

Rickibobby Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Är väldigt sugen på att flasha in den här . Blir första gången jag flashar överhuvudtaget isåfall och undrar om någon kan svara på lite frågor.

Har 3 brandad. Orörd i övrigt, Vilken kernel ska jag ha ? Och funkar det att följa de klistrade guiderna för att roota telefonen och sen flasha denna romen ?