ROM + "pull-down-menu-musikspelare"

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Nahaj, 15 apr 2011.

1. Nahaj

Nahaj Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

För att få bort den fula och klumpiga musikspelaren i "pulldown menu" så måste man ju gå in i musikspelarens settings, men så fort man avinstallerar/fryser lg's musikspelare så kommer den tillbaka.

1.)Finns det en lösning där man kan ta bort musikspelaren utan att behöva ha kvar lg's budget musikspelare?

2.) Vad är fördelen med att ladda ner en custom-rom jämfört med att ta bort allt själv?

2. Nahaj

Nahaj Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

relativt komiskt att man behöver ha kvar lg's musikspelare för att kunna ta bort den i pulldown bar.

3. Adam2

Adam2 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

1. Vet ej.
    2. Vad menar du med att "ta bort allt"? Menar du roota och avinstallera appar som LG skickat med? Det låte i min värld smidigare än att installera om hela operativsystemet. Det finns dock andra fördelar med en s.k. custom ROM men för det du verkar vilja göra ser jag ingen fördel...

4. cjb

cjb Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 277
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Galaxy S23+
    Installerar du moden för batterivisning i % så försvinner musikspelaren i "pull down", tror skaparen har tagit bort den helt så den inte återkommer heller.

5. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Vet inte varför man jag tycker att den inbyggda musikspelaren låter mycket bättre än PowerAMP så varför skulle man då vilja ta bort den?