ROM Upgrade for HTC Desire(Telstra)

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av borgen92, 30 apr 2010.

1. borgen92

borgen92 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

An updated ROM is now available for HTC Desire(Telstra) users to download. As always, HTC is committed to providing customers with the best possible mobile experience.

Installation Instructions:

ROM Version: 1.16.841.1

Improved function: This update for the HTC Desire on the Telstra network enables GPS functionality. The update also comes with the bonus of a new added feature - voice search - that allows you to find information on the internet more quickly, simply by pressing the microphone button next to the search box and speaking into the phone.

Länk: http://www.htc.com/au/SupportViewNews.aspx?dl_id=941&news_id=640

Ville bara dela med mig om någon missat detta, och undrade om någon vet om det är några buggfixar i denna updaten.

Mvh Niklas

2. Pinnacle

Pinnacle Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    227
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Intressant, då kanske en uppdatering för Desire är på G för oss i Europa också inom en snar framtid.

Förvisso har vi redan "GPS functionality" men "voice search" hade varit rätt nice.

Edit: Jag skulle INTE installera denna uppdatering på en "Nordic" Desire, vänta tills en för just den modellen kommer ut.

Last edited: 30 apr 2010
  3. Phelerox

Phelerox Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

4. borgen92

borgen92 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo, men det jag mest är intresserad av i dendär uppdaten är om dom har gjort några buggfixes. Skulle vilja få reda på de så man vet vad för buggfixes som kommer komma till våra Desire inom kort.