Hej, har en galaxy tab 2 10.1(p5110) med android 4.0.4 på. Jag skulle vilja roota den men hittar inget klok uppdaterad information om det. Kan någon vänlig själ på forumet som vet hur man gör peka mig i rätt riktining? Tack på förhand!
Det finns en tråd om det här. Kolla lite längre ner på sidan eller sök på rubriken Root/Roota. Har ej länk men du hittar de lätt. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Ok. Tack fixade det igår så nu är det lugnt. Väldigt mycket gamla information som länkade till filer som inte finns längre osv. Men vad är det med cwm? Varför är det img-filer.istället för tar? Tänkte när man väljer PDA i odin. Skickat från min GT-I9300
Jo jag har koll på det. Men jag försökte få tag i en recovery o Flasha i pfin för att roota trodde man kunde flasha in cwm Skickat från min GT-I9300
jag installerade denna https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.rommanager Sen la ja till CWM igenom denna app. Du staratar appen, sen överst hittar du "Recovery Setup"
Jo, kör med Rom Manager på min s3, visste dock inte om jag vågade köra den då jag har en annan recovery än cwm nu.