Root a 51

Diskussion i 'Samsung Galaxy A-serien' startad av Wermland01, 31 jul 2023.

1. Wermland01

Wermland01 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Hej! Är så att jag råkade glömma min pin kod till min förra telefon alltså a 51..
    Har en ny så bytte bara simkort till min s 22 a som jag använder men är så att jag har min telefon på enheter men den är inaktiv sen "130 dagar" typ och råkade sätta på flygplansläge så testat koden men blir 1 försök sen vänta 24 timmar. Hur går jag tillväga för att låsa upp den? Samsung trots kvitto gör inte sånt men dom sa en jailbreak hos en lokal telefonbutik för att återställa så jag kan få bort lösenord samt för att kunna använda den igen.. går de göra själv? Bara jag skulle få bort flygplansläge på telefonen så skulle de lösa sig för när jag delar mitt internet så är a51 kopplad. Men flygplansläget fuckar allt mvh Daniel

2. jnsson

jnsson Operatörsnörd Moderator

Mottagna gillanden:
    20 403
    Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Nokia G42 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Nokia G42 5G
    Telefon 2:
    Pixel 3a
    Telefon 3:
    Google Pixel
    ROM:
    Lineage OS 21
    Platta:
    Lenovo Tab M9
    Platta 2:
    Huawei MediaPad T5 32GB 4G
    Övrigt:
    Chromecast 2nd Gen, Mi Band 6, Google Nest och Home enheter
    Du kan nollställa telefonen via recovery mode. Då triggas Googles Factory Reset Protection men så länge du vet vilket Google konto som du har varit inloggad på i telefonen samt lösenordet till det samt eventuellt även Samsungs version om du var inloggad med Samsung konto. Observera dock att allt på telefonen raderas när du nollställer telefonen

bernard gillar detta.