Rootat min telefon

Discussion in 'Legend' started by GuldPungen, Sep 1, 2010.

1. GuldPungen

GuldPungen Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej igår roota jag min telefon till Azure 0.6 och jag e fett nöjd, efter 6-7 timmars strul med mitt goldcard fick jag det äntligen till att fungera :D.

Och nu undrar jag e det 10.1 flash inlagt där också för det e ju 2.2 och är det apps2sd också automatiskt nu? tack tack!

2. Kame_boy

Kame_boy Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

flash fungerar officiellt bara på 1ghz-mobiler. Vi får vänta och se om Legenden får någon inofficiell behandling :)

3. jmkhenka

jmkhenka Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Flash finns BARA arm V7 (och senare skulle jag tro), som sitter i dom flesta 1ghz mobiler samt några "långsammare" som Acer Liquid och motorola milestone/droid. Lär aldrig portas till våra telefoner med dom långsammare 600mhz prollarna som är av en helt annan typ. Varför? Adobe är totalt hopplösa på kompabilitet. Sen kan man också fråga sig vad vitsen är med flash på en Legend (samt hero etc) då flash redan är stort sett meningslös på desire och andra "supermobiler".

flash på mobiler - nej tack. Ge oss html5 video istället som accelereras i hårdvara utan att batteriet är totaldött. Spel kan skrivas i java eller C.