Problem: S 2 död efter uppdatering

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Lurigebob, 29 juli 2012.

1. Lurigebob

Lurigebob Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Uppdaterade igår drivrutinen på min S2 men någonting gick knas.

Det här är första gången jag uppdaterar drivrutinen på telefonen och den första installationen gick bra. När jag sen laddar ner den andra och installationen går igång så funkar allting bra tills den ska starta om på nytt, då fastnar den bara på startup sidan och inget mer händer.

Har väntat länge 1,5 timma för att se om det var någon installationsskärm men inget händer.

När jag startar upp med Volume down+ Home + On/Off så kommer jag till ett läge där det står downloading och "do not turn off target!!!"

Vad skall göras?

Tacksam för snabbt svar

2. bodell

bodell Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Låter som att en factory reset borde lösa problemet.

Nu kom du in i download mode, Volume up + Home + On/Off så kommer du in i receovery mode och där kan du välja factory reset.
    Observera att alla dina appa samt inställningar då försvinner men du bör ha den senaste installationen du installerade.

3. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    335

MINA ENHETER

Håller med - en Återställning kan hjälpa problemet! Gör det ej det så ska du, precis som du gjorde, gå in i "Download Mode" och via Odin 1.85 på datorn installera senaste Firmwaren! ;) Skönt att det bara var softbrick iaf, att du åtminstone kan starta i recovery och download ;)

4. bodell

bodell Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Hehe ja så länge man kommer in dit då är man safe skulle ja säga :)