S: Archos 5 Internet Tablet 32GB SSD

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Hanks, 18 aug 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Hanks

Hanks Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Pga. överflöd så säljer jag min Archos-enhet (givetvis den med Android) som är ett drygt halvår gammal - köpt den 26'e mars. Den är för övrigt inhandlad i London (och kvittot är borta), men är registrerad på Archos hemsida gällande garantier och liknande (kan överskrivas gällande uppgifter och dyl. vid behov/köp).

För alla specifikationer gällande enheten så hänvisar jag hellre till Archos egna sida (fliken 'Specs' gäller efter valet av enhet) - modellen är den tunnare med en SSD på 32GB.

Med enheten så medföljer allt som hör till - kartong, hörlurar, dockadapter, instruktionshäfte samt drivrutinsskiva - samt att jag slänger med mitt Belkin-skydd som passar enheten perfekt (ej original, egentligen för externa diskar - forfarande mer än utmärkt).

Något som är värt att nämna är att enheten har full access till Android Market's betalsektion, utan vidare hack (ex. root).

Enheten är för övrigt i ett mycket gott skick, och såvitt jag kan se så är den fullständigt repfri. Om bilder önskas så kan jag skicka dessa efter vidare kontakt.

Vid en smidig affär så kan jag sänka priset med ett par hundralappar, och jag säljer den helst öga-mot-öga i Stockholmsområdet.

Pris: 2400:-
    Du når mig via mail - [email protected]

Såld, tråden kan tas bort/låsas

Last edited: 20 aug 2010
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.