Fråga: S-view, löjligt eller bra?

Diskussion i 'Galaxy Note 3 - Allmänt' startad av robnil, 27 dec 2013.

1. robnil

robnil Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus
    ROM:
    stock
    Platta:
    Note 10
    Platta 2:
    Nexus 7
    Det ser ju onekligen coolt ut med den där mini-launchern man kan köra genom fönstret på flipcover-caset. Min fråga till er som har det: använder man det i praktiken eller leker man bara med det en minut och sedan öppnar man hellre locket?

Grejen är att jag egentligen vill ha ett plånbokscase, men där går man ju tydligen bet på fönstret av någon anledning.

Nu har jag serious headake över detta haha

2. guerillerox

guerillerox Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    68

MINA ENHETER

Om jag ska vara ärligt så var det just detta som lockade mig till att skaffa S-View Covern till min Note 3. Men efter några veckors användning så har jag övergett skyddet och använder en annan. Problemet är att mini launchern inte har stöd för så värst många apps utan några enstaka som kameran, musikspelaren, S-healt och väder appen. Så användbar är den inte. Använder den mest för att se klockan. Hade den haft stöd för lite mer apps så hade det varit grymt. Men som det är just nu så öppnar jag hellre locket.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

3. guerillerox

guerillerox Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    68

MINA ENHETER

Kan även nämna att det finns en hel del grejer som jag stör mig på med S View covern. Tex som att luckan har en ovana att inte hålla stängd. Utan öppnar sig hela tiden fast att den här en magnet i ena hörnet. Kan även vara att lädret inte har mjukats upp men det är löjligt att man ska hålla på och öppna och stänga för att göra lädret mjuk så att den hålls stängd när den ligger på bordet. Det andra som stör mig att bilderna man tar med Covern på inte blir lika stora som bilderna när man tar dem normalt med luckan öppen. Att det lilla fönstret immar och blir lätt smutsig är en annan störande grej. Så min tips till dig är att skaffa nån annan skydd för den priset Samsung vill ha för skyddet är den inte värt det.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

4. masze

masze Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 714
    Telefon:
    12 Pro Max

MINA ENHETER

Telefon:
    12 Pro Max
    mitt s-view cover stänger perfekt från dag ett... problemet jag har är att när man ändra dpi på mob så ändras även s-view fönstret så den "fyller" ej upp fönstret på covern... annars är det ett bra skydd men som sagt använder inte s-view fönstret som jag hade gjort om det gick att köra det i stock dpi.