Fråga: S2 till S3 ?

Discussion in 'Galaxy S3 - Allmänt' started by mackann, Aug 19, 2012.

1. mackann

mackann Youth Droid Medlem

Operatör:
    Tre och Comviq
    Telefon:
    Samsung s24 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre och Comviq
    Telefon:
    Samsung s24 Ultra
    Hej jag har en s2 nu men beställt en s3a som är påväg. Så tänkte fråga om jag loggar in på mitt google konto med s3an sedan laddar den ner alla appar jag har på s2an då ? Eller går det iaf att ladda ner alla appar jag köpt på s3an när jag loggat in med mitt google konto lr måste jag köpa dom igen?

2. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Staff Member

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Om du har valt att säkerhetskopiera apparna till Google kontot på don S2a och väljer att återställa på din S3a så kommer de troligtvis att laddas ner igen. Oavsett om dom gör det eller ej så kommer du inte behöva betala för apparna igen, de ligger registrerade på ditt Googlekonto.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

3. Pryltokig

Pryltokig Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Precis som cammen säger, så kommer det troligtvis att gå automatiskt. Men om inte, så kan du hitta alla appar du någonsin laddat ner genom att svepa till höger när du befinner dig i Google Play och "Mina appar". Därifrån kan du sedan installera de du vill ha på S3an manuellt. Njut av din nya S3a! :)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

4. neddie

neddie Android Medlem

MINA ENHETER

det enda du behöver göra är att bocka i att den ska ladda ner automatiskt i settings för play store... sen är det fix. säkerhetskopieringen som det talas om är bara för settings man har i installerade apps tex och nästan inga appar verkar använda sig av denna funktion iaf så man står sig slätt där och använder titanium backup ist om man vill spara sina save games osv.