Problem: S20+ dåligt batteri?

Diskussion i 'Galaxy S20+' startad av drakelol, 14 mar 2022.

  1. drakelol

    drakelol Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2011
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    God kväll!

    Jag fick nyligen en S20+ av min farsa som är i mycket fint skick och så men batteritiden är hemsk i jämförelse med min Huawei P20 Pro, nu vet jag också att skärmarna inte är lika stora eller uppdateringsfrekvensen.

    Jag har pluggat distans så har varit hemma en del och har lagt över allt från min Huawei men inte fått tummen ur att lägga över simkortet än så kör enbart wifi, men även fast jag använder min Samsung parallellt med min Huawei så får jag ladda min Samsung minst en gång per dag.

    Fun fact är att det är när wifi är påslaget som den drar allra mest, det är inte så farligt när jag stänger av allt internet, det är väl iofs inget nytt i och med appar som drar men det är just det, kollat om appar drar i bakgrunden men ser inget.

    Har inte använt Samsung sen S7 var sprillans ny, är det någon som är duktig på just denna modell som har lust att hjälpa mig komma på vad jag kan göra för att få ut mer av batteriet? Håller mig lite från att börja använda denna som min main telefon i och med den dåliga batteritiden.

    Tack på förhand.
     
    Last edited: 14 mar 2022