1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Dubbel Surf - så länge du vill! 5 GB blir 10 GB för bara 120 kr/mån. 5G ingår och oanvänd surf sparas upp till 100 GB. Se alla erbjudanden på Fello.se
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis

Säljes: S25 Ultra 512GB Titanium Gray

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Wasmus2, 21 juli 2025 kl 22:16.

1. Wasmus2

Wasmus2 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35
    Tjena! Väljer nu att sälja av min S25 ultra då jag har fått hem min Fold 7 istället. Telefonen är i mycket bra skick, skärmskydd och fodral har suttit på sedan dag 1. Verkar finnas några små märken på vissa delar av ramen dock nu när jag tog lite bilder, antagligen damm som har legat mot i fodralet och orsakat detta..
    Skärmen samt baksidan kan jag inte se någonting alls på. Inköpt 3/2-25 kvitto finns och tillhandahålls vid affär.
    Medföljer gör originalkartong, 3 original skärmskydd ifrån Samsung (plast) samt fodral ovan på bilden, Nilkin, Samsung, Elago, Dbramante1928.

Några frågor eller om du vill se fler bilder skicka ett meddelande :).
    Har inte så jättelång historik här på Swedroid just men har många affärer gjorda på både Tradera samt Sweclockers ifall man vill ha lite mer referenser!

Tänkte mig 9500+ frakt. Vill man så kan jag gå in och dela på kostnaden för rek frakt om så önskas.
    Ifall inte bilderna kommer in korrekt finns alla uppladdade på -> https://imgur.com/a/IRLJ9yu

Mvh
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]