Problem: S4 stänger av sig själv och startar inte utan ström

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av eddy, 27 okt 2014.

1. eddy

eddy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 16 PM

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 16 PM
    Tjenare!
    Jag har ett udda problem som jag inte känner igen sedan tidigare... Min telefon dör när jag använder den, alltså inte helt random, och sen kan jag inte starta den om jag inte har laddare inkopplad.

Det sker alltså lite då och då när jag använder telefonens funktioner, såsom kamera, surf, gps etc. Den klarar sig bra annars och brukar inte starta om när jag ex lyssnar på musik eller ringer, även om det har hänt någon gång. Det verkar hända när jag använt mobilen i ett tag, så ofta hinner jag gå in och typ kolla mailen snabbt. Om jag dock ska surfa ett tag så dör den...

Detta är ju extremt drygt, då jag får använda den som en gammal hederlig telefon och inte en smartphone, för då dör den.

Jag tänkte testa att byta rom, men det går inte pga att den dör när jag sätter den i DL mode, trots att sladden är i. Annars håller den sig alltid vid liv så länge sladden är i.

Hoppas jag var tydlig nog. Någon som har något förslag på vad man kan göra? Telefonen är köpt när den var sprillans ny, importerad, så jag kan inte lämna in den för ev garanti.

2. Bmsone

Bmsone Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    112
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10 Plus 512GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10 Plus 512GB
    Svullet batteri kanske? Sök tråden om det och kolla ditt batteri.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk