Jo jag gjorde en tråd för några veckor sedan med fallet att min S4 började starta om sig hela tiden, fick tillbaka min telefon runt onsdag förra veckan och inte använt den jättemycket förrns nu på helgen. Dock verkar den stänga av sig nu istället, den blir liiite varm, inget i jämförelse med vad den kunde bli innan. Då den blir lite sådär varm stänger den spontant av sig av någon anledning, alltså startar den inte om sig längre vilket betyder att det inte är exakt samma fel som innan:/
Värt att nämna kan även vara att min mobil började ladda extremt segt och gick t.o.m. bakåt.
Nu till frågan!
Tror ni jag skulle kunna säga att det är samma fel som innan? Det verkar trots allt vara relaterat och kan ju alltid "ändras" då det kommer fram till serviceverkstaden lol. Samt undrar jag hur många gånger den får vara inne på service innan jag kan häva köpet eller byta mot exempelvis en HTC One(Nu när Samsung släppte Knox känns det inte så roligt att ha en S4), om det ens går att byta till en annan telefon? Jag fick telefonen i samband med abonnemanget, och från att döma av vad jag läst avslutas inte detta då man häver köpet, vilket jag iaf inte vill göra i första hand, jag gillar mitt abonnemang men skulle gärna ta en annan telefon...
Tack på förhand!
Edit: Glömde säga att de inte verkade hitta något fel, inte enligt felrapporten i alla fall. Dom bara bytte moderkort tydligen...
Last edited: Sep 30, 2013