Fråga: S8, fortfarande het?

Diskussion i 'Galaxy S8 - Allmänt' startad av RURAL, 12 dec 2017.

1. RURAL

RURAL Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 294

MINA ENHETER

Är det värt att skaffa en S8 i dag eller känns den utdaterad?
    Om den är omkörd, vem körde om den?

2. R3b0rn

R3b0rn Impartial Droid Moderator

Mottagna gillanden:
    6 733
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Apple iPhone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Apple iPhone 16 Pro Max
    För priset som många operatörer ger för den just nu så är den absolut värd det.
    Köpte en s8 till min son via 3 där mobilens totala kostnad minus abonnemanget blev 2880:-. Du får inget bättre för det priset...

bernard gillar detta.
  3. Arju

Arju Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    268
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel
    ROM:
    Dirty Unicorns
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Absolut värd att köpa nu som priset har gått ned på den som förgående inlägg sa. Har s8 själv och tycker fortfarande det är en relevant lur. Sen finns det ju dyrare lurar med mer krut, typ Note 8 och en hel del stora lurar. Det beror väl på vad dina behov och budget är. Själv tittade jag efter ip68 certifiering, bra kamera utan nån gimmicky låtsas features, bra skärm då det är den man tittar på store delar av tiden och en bra storlek i handen som inte är för liten eller för stor, kommer från en Nexus 6 som är på gränsen över till stor för mina händer. 64gb + plats för minneskort. Sen är Samsung Pay ett stort bonus då den stödjer MST och NFC teknologi där alla andra enbart stödjer NFC. MST gör att man kan emulera att man drar kortet på magnetspåret på gamla terminaler om det inte finns stöd för nfc. Så om banken stödjer Samsung Pay så är man framtidssäkrad och kan lämna planboken hemma. Kan även lägga in klubbkort i Samsung Pay. Jag skulle förslå att gå till en mobilbutik och testa den lite för att få en känsla om den skulle passa.

bernard gillar detta.
  4. lestander

lestander Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    155
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S8
    Outdated ja vad ska man säga?
    Vad har telefonerna som är nyare för funktioner som man bara måste ha i en telefon och som man verkligen skulle använda..

Galet nöjd med s8 duo, och kommer verkligen inte byta än på ett tag, kör med Samsung dex samt klockan och super nöjd med allt, skönt lämna luren och kort hemma när man drar iväg på krog eller ska handla..
    Så absolut fullfjädrad telefon som har massa fördelar som inte ens finns som alternativ på andra modeller.

Både dator telefon betalstation... Så behåller denna till den rasar känns det dom iaf.

bernard gillar detta.