Säkerhetskopia från pcc till en lg???

Diskussion i 'Allmänt' startad av TheKing, 12 sept 2012.

1. TheKing

TheKing Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Jag har försökt söka på nätet och på forumet här för att komma till rätta med mitt problem.. Men jag antar att jag inte formulerar med så sökmotorerna förstår vart jag vill komma..

Till mitt lilla problem;
    Min förra arbetsgivare tillhandahöll mig med en xperia s, denne var jag kanon nöjd med men till mitt förtret så lyckades min nya arbetsgivare skramla fram en x10 mini pro... Den problematiken behöver jag ju knappast förklara......

Hursom så gjorde jag en säkerhetskopia i all hast på min xperia s.. Nu i veckan for jag då och köpte en LG l5 för att ha medans min nya arbetsgivare strular vidare i väntan på en acro s..

Nu sitter jag ju i den sittsen att alla mina kontakter osv osv osv ligger som backup i pcc och jag har en LG.. Hur i ******* får jag tillbaka mina kontakter???

Går det att komma åt backupen någonstans på hårddisken och knöla över information, eller ja.. Vad kan man hitta på??

Ps.. För 1299 kr som jag gav för L5an måste jag säga.. Att jag är mäkta imponerad!!

2. e7andy

e7andy Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    835
    Telefon:
    Huawei P10 Plus

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    Jag har ingen aning om vad pcc är.

Kontakterna bör du från början har sparat på ditt Google-konto så då får tag i dem igen genom att bara lägga in det Google-konto du använde på din Xperia.
    Om de inte ligger på ditt Google-konto så bör du ta din backup och trycka in dem där via en vanlig dator och webbläsare. Sen kommer de automatiskt över till din LG.