sälja N1

Discussion in 'Nexus One - Allmänt' started by Raowlman, Sep 26, 2010.

1. Raowlman

Raowlman Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Funderar på att sälja min nexus one och köpa en htc desire hd, är det att byta ner sig eller vad anser ni? :)

2. thorkel

thorkel Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Tror att du kommer att ångra dig när det börjar lukta pepparkaka i androidfabriken (3.0). Men nya sense hade onekligen en del små guldklimpar som fjärstyrning av glömd, stulen eller tappad telefon.

Smaken är som baken men jag kommer att släppa min N1 först när den är slutkörd nästan oavsett vad som kommer, aldrig förr har jag haft så mycket nytta av en telefon tidigare och efterföljande telefon blir mycket troligt en android.

3. DrLaban

DrLaban Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Shit, thorkel tog upp nästan varje enskild punkt som jag tänkt nämna. Jag kan tom inte komma på någon annan heller just nu. Kort och koncist.

4. falkinski

falkinski Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

plus du kan skaffa sense "hd" på din n1 om du vill roota, læst om porteringen som verkar gå snabbt frammåt. det ær væl storleken på skærmen du missar, men hade alla gånger behållt n1an :)

5. ther

ther Youth Droid Medlem

Telefon:
    Google Pixel 4

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 4
    Det finns i mina ögon i dagsläget inget som får mig att vilja byta telefon, känns som snabb OTA övertrumfar det mesta i "eye-candy" de övriga kan erbjuda.