Säljes: Säljes - Defekt HTC Wildfire RÖD, 600 kr.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av fireplayer, 26 aug 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. fireplayer

fireplayer Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Morefine S6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Morefine S6 Pro
    Telefon 2:
    HTC Sensation XE
    ROM:
    VillainRom
    Hej Alla.

Jag har en HTC Wildfire Röd.

Defekt pga att dess touchscreen inte funkar längre - av oförklarlig anledning.

Om någon lyckas fixa den så är den rootad har S-OFF (AlpharevX) och en läcker Hybrid H5 (Halvt Sense halvt Vanilla) Rom, Froyo. (se xda-developers för detaljer) Bootscreenen är också utbytt från Vit HTC screen till en bild på en burk Cherry Coke. Matchar mobilen perfekt.

Den går jättefint igång men med touchscreenen ickefunkandes så går det inte att gå in med pin-koden...

Det hela skedde efter en utekväll jag inte minns alltför mycket av...så vad så helst mer kan vara fel. Men jag öppnade den för o kolla o såg inget fuffens - men kan inte vara helt säker.

Sjukt surt för det var min favorittelefon ever - särskilt med den där custom rom-en.

I övrigt så är tfn i gott skick utom på övre vänstra hörnet - där färgen har gått av nån mm eller 2. liksom lite bumps som typ alla wildfires har...Den är självklart olåst.

Har alla delar + kartong kvar. Kan även tänka mig att lägga denna i delbyte mot en röd incredible S + lägga 2000 mellan.

Finns i Sthlm. Hör av er vid intresse. :teeth:

Last edited: 26 aug 2011
  2. fireplayer

fireplayer Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Morefine S6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Morefine S6 Pro
    Telefon 2:
    HTC Sensation XE
    ROM:
    VillainRom
    fått tag på en hel wildfire nu... så sänker priset på denna reservdelsmaskin / renoveringsobjekt till 500 kr om nån är sugen.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.