Avslutad: /Säljes Garmin Fenix 6x Sapphire DLC mot AW 6 44mm svart eller silver

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Pettapan, 8 jan 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Pettapan

Pettapan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    814
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 14

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 14
    Telefon 2:
    Iphone 14
    Har fått bud på Tradera nu så vill man köpa kan man bjuda där:

Garmin Fenix 6x Sapphire

Vill sälja eller byta min Garmin Fenix 6x Sapphire DLC.

Klockan är ca 6månader och i nyskick utan repor eller skador. Ett svart ej original extra armband medföljer.
    Klockan är köpt på XXL kontant vilket innebär att Garmins garanti gäller även nästa ägare, vilket inte är fallet om den är köpt på webben. Inte många som vet detta.
    Garmin Pay fungerar ypperligt och även utan att ha telefonen med sig. Klockan räknas nog till det bästa bland tränings/smart watches. Har stöd för android samt ios. Batteritiden är extremt bra, ca 14 dagar beroende på användning.

6x Sapphire modellen har safirglas och DLC carbon boett som är extremt reptålig. Detta har inte 6x Pro modellen.

Byter endast mot en Apple Watch 6 44mm gärna med e-SIM i färgen Space Gray eller Silver. Ingen annan färg eller modell är aktuell (måste ha Sp02 mätning och aod).

Byter jämnt med en e-Sim modell, gärna stål boett, om den är typ ny och mot en vanlig vill jag ha en slant. Inga repor eller skador får finnas. Måste vara komplett med originalkartong samt alla tillbehör och självklart kvitto.

Kan även skicka med 5st extra armband enlig bild vid köp utan prut. Dessa är inte original band och kommer inte säljas innan klockan är såld.

Kan skickas med blocketpaket.

Distansbyte kan vara aktuellt givet att du har goda omdömen här.

Pris: 5990:- och då ingår 5st extra ej original armband enligt bild.

Jag väljer själv om jag säljer eller byter på annan plats och förbehåller mig rätten att dra tillbaks annonsen.

Bifogade filer:

Last edited: 9 jan 2021
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.