Bytes: /Säljes S4 i väldigt fint skick, vit, olåst med kvitto + tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 27 aug 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Är så sjukt less på min S4a nu så tänkte försöka byta bort den alternativt sälja den. Den är i så gott som exemplariskt skick bortsett från två små färgtapp i silverramen, dock inget man stör sig på eller ser klart om man inte tittar noga. Den är olåst och fungerar utan problem, just nu är den rootad och kör Pacman, kan komma rootad eller helt fabriksåterställd om så önskas. Kvitto finns självklart, den är cirka 1-2 månader om jag inte minns fel.

Copter skärmskydd sitter på och kvitto finns på detta så går att byta ut det i framtiden utan problem. Har även Samsung original flipcover i svart färg, även kvitto på denna. Utöver det så ingår självklart hörlurar och laddare. Extra reseladdare eller billaddare kan fås med för 50:- extra.

Nu till det svåra, har haft i princip varenda mobil som finns och jag vill inte byta tillbaka till Z, jag gillar inte One(fast kan kanske byta mot en One, den kanske är skönare att hålla i med skal på) och vill inte ha S4an jag har nu.

HTC One X + pengar
    Oppo Find 5 + pengar
    HTC One
    Asus Padfone Infinity
    iPhone 5 vit + pengar

Det är väl de bytena som är av störst intresse men kom med förslag. Finns i Stockholm men har flertalet referenser härifrån och Tradera.
    Snabb affär premieras då jag som sagt är less på denna, har en S3a och Nexus 4a så de 2 modellerna är inte av intresse, min S3a och N4a är även de till salu om någon är intresserad. För snabb affär i Stockholm kan man höra av sig till mig på noll sju noll fyra 909131 :)

Direktköp: 3900:-

Last edited: 27 aug 2013
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.