Avslutad: /Säljes Samsung S22 Ultra 12/256 burgundy mot Iphone 13 pro max *UPPDATERAD*

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Pettapan, 9 mar 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Pettapan

Pettapan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    833
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 14

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 14
    Telefon 2:
    Iphone 14
    Byter eller säljer en Samsung Galaxy S22 ultra i burgundy och 12/256gb. Telefonen är i nyskick utan märken eller repor. Kartong med tillbehör, ett skal och ett extra skärmskydd medföljer. Sitter film på skärmen sen telefonen packades upp, även skal har använts hela tiden. Inga buds pro då de är utplockade redan.
    Bytte till mig telefonen här och kvitto finns från samsung med första ägarens namn.
    Har man betänkligheter på färgen, vilken är riktigt snygg, så medföljer ett skal som täcker allt och telefonen ser då svart ut. Skickar även med ett Puro 0.3 tunnt skal, samt ett Spigen Liquid Air skal.

Vill i första hand byta mot en Iphone 13 pro max men även en 13 pro kan gå, minne eller färg spelar ingen roll däremot är det krav på kartong med tillbehör, kvitto samt 100% batterihälsa. Får inte finnas några repor eller skador på telefonen. Har du en 13 Pro 128gb vill ja ha en slant åt mitt håll för att det ska bli jämnt.

Kan även säljas för 11000:-+frakt alternativt upphämtning i Tyresö. Bud under detta är inte aktuellt. Goda omdömen finns i min profil. Swishbetalning gäller.

Jag väljer själv till vem, var, när och hur telefonen byts/säljs. Förbehåller mig rätten att dra tillbaks annonsen utan skäl.

Bifogade filer:

Last edited: 11 mar 2022
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.