Saknar Monthly Payout Report 2012/06

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av pakerfeldt, 11 augusti 2012.

1. pakerfeldt

pakerfeldt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Är det någon mer än jag som saknar rapporten för juni 2012? Nyligen fick jag juli 2012 men jag saknar fortfarande juni-rapporten.

Har försökt kontakta Google angående detta men vi vet ju alla hur lätt sånt är.

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.199

MINA ENHETER

payout_report_2012_06.csv var det inga problem att ladda ner precis nu för mig.

3. pakerfeldt

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Tack. Då är det uppenbarligen något med just mitt konto.

4. pakerfeldt

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Jag kan bli fullkomligt galen på Googles support. Något är uppenbarligen fel när jag kan se månadsrapporter mellan 2012/07 - 2010/10 men 2012/06 saknas.

Efter att ha ägnat alldeles för mycket tid åt att ens hitta rätt plats att ställa frågan får jag till slut iväg ett meddelande till Google Play Support. Ganska snart får jag tillbaks ett standardsvar där jag upplever att jag är tvungen att svara på mailet med ytterligare information för att mitt ärende ska ses över över huvud taget. Som om den information jag redan gett inte räckte, trots att ingen människa ens läst det ännu.

Nåväl jag svarar och fyra dagar senare får jag detta svar:
    Google Checkout currently doesn’t provide a payout report passed 2 months, though we may introduce this feature in the future. We’ll take your feedback into account as we move forward with product development.
    Följt av ett långt, långt standardsvar om Google Checkout och csv-format.

De ger alltså bara rapporter för senaste månaden trots att jag kan se rapporter ända bak till 2010/10?

Jag drar en djup suck när jag läser avslutningen på mailet:

If you have additional questions, please visit our Help Center at http://checkout.google.com/support/sell/

Det är så otroligt frustrerande att inte få direktkontakt med en person. Något jag förväntar mig när jag betalar dyra pengar för en tjänst.