Saknas program på market ?

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Oldskool, 22 maj 2011.

1. Oldskool

Oldskool Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Hej!

Jag har haft min SGS2 i en vecka nu och jag älskar den. Men jag har ett problem. När jag försöker ladda ner android-appar från market så får jag ofta inte några träffar.

Ett exempel på en app som jag saknar är Dungeon Defenders. Nu läste jag någonstans att DD inte funkar än på SGS2, så det kan ju hända att det är skälet; Men även appar som inte är lika tekniskt avancerade kan jag ibland inte hitta.

Ett exempel är Dophin Browser HD. Jag hittar massor av addons till Dolphins, men inte själva webbläsaren. Samma sak med Miren browser.

Vad beror det här på ? Skall jag behöva pirata apparna för att få dem ? Är det nåt fel på min telefon eller uppkoppling ? Kommer problemet att lösa sig med tiden (barnsjukdom för att jag är tidig med SGS2..) ? Och förresten är det nån som har något tips om något häftigt imponerande 3D-spel; Det verkar som att just avancerade 3D-spel inte går att ladda ner på den här telefonen i nuläget..

2. MTD

MTD Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Konstigt.
    Jag laddade ner Dolphin Browser HD så sent som igår kväll till min S2

3. Oldskool

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Om jag söker på "Dolphin Browser HD" så får jag som första träff "Dolphin Browser License", som är till för att uppgradera gratisversionen till en reklamfri version. Sedan får jag Movie Streamer med mera, samt en massa add-ons.. Skumt hmm.

4. Oldskool

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER