Säljes: *SÅLD*Galaxy Note 10.1 3G (N8000) *SÅLD*

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av nickwarn, 14 nov 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. nickwarn

nickwarn Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

[COLOR:)[/COLOR]Säljer min Note 10.1 då jag köpt den nya modellen. Har aldrig haft en så bra och användbar platta, helt otrolig. Har haft en hel del olika android plattor( Transformer, Folio, Nexus 7, Galaxy Tab mfl. men inget som denna. Pennan ger den en helt annan dimension. Har använt den på universitetet och tagit anteckningar. Det är som sagt 3G versionen och allt funkar som det ska.
    Framsidan är som ny, inga repor eller märken i glasset medans baksidan har en del repor. Allt funkar klockrent. Original kartong, original tillbehör och kvitto finns och den är inte operatörslåst.

Pris: 2200
    Förskottsbetalning till mitt bankkonto vid skickning och köparen står för frakten. Har sålt flera saker här under åren och det har alltid slutat med två nöjda parter. Går att se om ni tittar på min profil/statistik/trådar skapade av nickwarn.

Och svara bara om du verkligen är intresserad, inget fönstershoppande och önskedrömmande tack. SÅLD, snälla stäng tråden. Och jag tackar köparen för en snabb och smidig affär, mycket nöje.

Last edited: 16 nov 2013
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.