Säljer min svarta Hugo Boss Väska med axelrem.
Har varit i min ägo i ett par år och fick den i present av min mor.
Använt under 2 veckors tid under en semester för min 13" MacBook Air. Sedan har den bara legat i garderoben.
När jag haft min MacBook Air 13" i den så har den passat perfekt i väskan. Lite mer utrymme finns det, men eftersom jag inte har någon 15" laptop att testa med så vet jag inte om en 15" går i eller ej. Men 13" går garanterat ner utan problem.
Ett sidofack på utsidan, med kardborreband. Det andra sidofacket på utsidan har dragkedja. Öppnar man upp väskan så finns det ett fack innuti där jag haft min MacBook Air 13". Sedan resten av utrymmet i väskan har jag haft strömsladd, usb-minnen etc.
Kan hämtas på plats. Kan skickas med posten. Har dock ingen skrivare hemma så kan ej skicka med posten skicka lätt-tjänsten då det krävs att man skriver ut fraktsedel. Så ska den skickas så får det skickas som postpaket om man vill ha det spårbart. Annars kan jag självfallet skicka det som vanlig post med frimärken. Köparen väljer.
Kommer från ett djurfritt hem.
Ge mig ett seriöst bud och skippa enkronorsbuden, tack.
Jag är aldrig omöjlig. Bättre att någon som har användning för denna får den för en billig slant, än att den ska samla på sig damm hemma hos mig.
Ber om ursäkt för kassa bilder. Tagen med en LG G2 som inte riktigt fattat vad fokus är.
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FhANvKel.jpg&hash=cb1aa72a055e5ab533a6938e6da66171)
Click to expand...