Säljes: SÅLD Ipad 3, 4G, 32GB - Svart

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av John-Erik, 18 maj 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. John-Erik

John-Erik Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Såld! Tråd kan låsas. Jäklar, det gick som smör. Vaknade upp och fick fem google mail. Ett kvitto 9.50. 9.59 ville någon köpa för 5000. 10.21 visade någon intresse som tänkte köpa just den varianten. 10.45 ännu en till intresserad. 11.05 ville någon byta den mot ett par skor...

Jag har vunnit en Ipad 3 från Teknikmässan i Johanneshov arrangerat av Dustin. En platta jag inte har något behov av eftersom jag redan samlat på mig prylar som täcker dessa funktioner.

Förpackningen är helt oöppnad och kvitto finns med! Det borde inte heller vara några problem att vända sig till Dustin och be och få byta om en vit.
    Beställningen är gjord av Dustin till mig 11:e Maj, alltså splitterny och det är sedvanliga garantin som gäller.

Ipad 3 ska vara känd för sin otroliga skärpa med den högupplösta modellen av alla surfplattor på marknaden! Den har fått mycket ros för sin skärm och därav användarupplevelsen. Något som däremot är missvisandeär 4G - eftersom den inte är kompatibel med 4G-nätet här i Sverige. Men i USA och Kanada. Men den kan ändå gå på High-speed-nätet vilket ger högre hastighet vid surfande.

Mer om Ipad får ni läsa på själva!

Affär kan göras i Enköping/Stockholm/Västerås.
    Jag är inte intresserad av något byte.
    Priset blir 5500 kronor. (6390 kr på Svenska marknaden för en ny). Ypperligt läge att få en ny platta och spara pengar till alla tillbehör ni vill köpa till den. Priset är fast.

Skicka PM med ert intresse med telefonnummer så hör jag av mig. Vi hörs!

OBS! Denna annons finns även på blocket så den kan vara såld då. Men det är först till kvarn som gäller.

Last edited: 19 maj 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.