Avslutad: [SÅLD] One Plus One 64GB med kvitto

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 4 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Ja, då jag införskaffat så löjligt mycket teknik på sistone att jag är på gränsen till att vara värre än de "maniska samlarna" man ser på TV så måste jag tyvärr släppa min One Plus One till fördel av M8 jag redan har hemma som jag fått gratis.

Telefonen är i fint skick, finns kanske någon liten repa om man vinklar den i ljuset och inspekterar alla hörn och kanter men ingenting man stör sig på eller ser vid första anblick.

One Plus One 64GB Sandstone Black, kvitto, kartong, laddare och USB-kabel medföljer. Vill man ha ett par hörlurar kan jag skicka med något då jag har ett överflöd av även dessa här hemma.

Jag vet att One Plus One brukar gå relativt billigt här och ursprungstanken var att lägga ut den på Tradera där de i regel går för 2800:- men innan jag gör det tänkte jag om det är någon här som är intresserad för 2500:- så slipper jag allt arbete det är att lägga ut den på Tradera.
    Jag vet vad de kostar nya och att priset jag begär inte är mycket mindre så att "idiotförklara" mig för det priset jag satt kan ni bespara er den tid inlägget tar, jag vet vad den kostar ny, vad den brukar gå för här och intentionen är att sälja den på Tradera där man i regel får 2800:- men vill kolla om någon här är intresserad först.

Finns i Stockholm men kan skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning, referenser finns det gott om på min sida.

Mvh Christoffer

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.