Säljes: Samsung 55" 4K UE55MU6475

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 10 jul 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Säljer härmed en Samsung 55" 4K-TV som jag vunnit via en tävling på jobbet och TV:n levereras imorgon mellan 11-14. Modellen är Samsung UE55MU6475 och är från Samsungs 2017-serie, den kommer att säljas i obruten förpackning med garantibevis från Samsung så du kan nyttja garantin om något skulle hända. Varför jag säljer TV:n är för att jag och sambon nyss uppgraderade till en 65" 4K-OLED från LG och 55" är alldeles för stort för sovrummet. Se nedan länk för mer info om TV:n:
    http://www.samsung.com/se/tvs/uhdtv-mu6475/UE55MU6475UXXC/

TV:n säljs hos Elgiganten för 12995:- och jag önskar 9000:- för TV:n och då kan jag slänga med en 4K HDMI-kabel(1m).

Jag och TV:n kommer att finnas i Täby och leverans inom Stockholm kan troligtvis ordnas mot kostnad, behöver bara dubbelkolla så att kartongen får plats i bilen om så är fallet.

Byte är med största sannolikhet inte intressant, däremot skulle eventuellt en äldre Macbook kunna vara intressant som en del av bytet, typ 2011-2013 års modell då jag inte behöver mer än så. Men ge förslag på övrigt så får vi se om det kittlar i pryltarmen :)

2. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon: