Avslutad: Samsung A52s mot Xiaomi 10T/Pro

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Lokf, 2 januari 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Lokf

Lokf Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    256

MINA ENHETER

Har en ca 1 månad gammal Samsung A52s, 6/128, i awesome svart som jag köpte hos Comviq i samband med abonnemang på BF.

Är en av de som är känslig mot amoledskärm har jag märkt, min sambo märker inget men jag får ont i huvudet efter användandet.

Behöver nig därför gå tillbaka till en telefon med LCD-skärm igen med hög PWM frekvens/ingen PWM.
    Någon som sitter på en Xiaomi 10T pro och är sugen på ett byte? Bytesvärdet borde vara liknande på begagnatmarknaden?
    Har nu gått tillbaka till min gamla Redmi Note 5, och den får jag inte ont i huvudet av :-)

Funderar annars på att beställa en ny Poco X3 pro medan priset på den är nedsatt fortfarande, men kollar här om byte finns först.

Telefonen är komplett med kartong, laddaren och kvitto från Comviq, plånboksfodral och härdat glas på skärmen sedan första dag. Har inte använts mycket annars och är i mycket bra skick.

Bor i Stockholm, ett smidigt byte f2f inne i stan vore det lättaste för båda parter. Osäker på hur det fungerar med garanti på telefonen när den säljs i andra hand reserverar jag mig för

IMG_20220102_102635.jpg

Bifogade filer:

2. Lokf

Lokf Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    256

MINA ENHETER

Bytesaffär inledd med @Millwad@Millwad :-)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.