Problem: Samsung account problem

Discussion in 'Galaxy S3 - Allmänt' started by osvanberg, Sep 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. osvanberg

    osvanberg Senior Droid Medlem

    Joined:
    Feb 2, 2012
    Messages:
    1 182
    Likes Received:
    373
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21+
    ROM:
    Stock/OneUI
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    IPhone 16e
    Hej.

    Frugans S3 ville uppdatera Samsung account idag. Efter det gjorts kan hon inte logga in.
    Säger "bearbetning misslyckad". Det gick att byta lösenordet enligt länken på inlogg sidan, så kontot hittas ju och mailadressen är korrekt.

    Har avinstallerat uppdateringarna till både samsung store och samsung account, flera gånger. Och provat igen. Hjälper inte. Man kan inte "rensa data" på dessa två appar.
    Omstart av nalle är givetvis gjord.

    Vad göra, tips?
     
  2. Robert T

    Robert T Kid Droid Medlem

    Joined:
    Nov 7, 2010
    Messages:
    36
    Likes Received:
    0

    MINA ENHETER

    Samma här men nu gick det att logga in. Antagligen Samsung som klantat till det.
     
  3. masze

    masze Android Veteran Hedersmedlem

    Joined:
    Sep 5, 2010
    Messages:
    8 670
    Likes Received:
    1 714
    Telefon:
    12 Pro Max

    MINA ENHETER

    Telefon:
    12 Pro Max
    Ganska onödigt att starta en till tråd om detta när ni redan postar om problemet i en redan existerande tråd.
    Använd denna..

    :)
    *låser
     
Thread Status:
Not open for further replies.