Säljes: Samsung ATIV XE700T1 CoreI5 surfplatta med riktiga Win8

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av SwedBear, 7 maj 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. SwedBear

SwedBear Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    52
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7 Edge

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S7 Edge
    Telefon 2:
    Samsung S6 Edge
    Telefon 3:
    iPhone 6s
    Platta:
    Nexus 9
    Platta 2:
    Nvidia Shield Tablet
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV. Samsung Gear S2 Sport.
    Ibland köper man sig saker man inser inte behöver och i mitt fall var det denna trevliga surfplatta.

Korta specs:

11.6 tum 1920x1080 skärm
    Corei5 3317U
    4 GB minne
    128 GB SSD
    Intel HD400 grafik
    WIDI
    WLAN (a,b,g,n)
    Stöd för SIM-kort (3G)
    Separat tangentbord som kan sättas ihop med surfplattan så det blir som en bärbar
    S-Pen för att kunna skriva på skärmen
    "Riktig" Windows 8 Pro, d v s inte RT

Ni kan läsa mer här:
    http://www.webhallen.com/se-sv/hard..._i5-3317u-4gb-128gb_ssd-116_full_hd-windows_8

Den är köpt i februari från just Webhallen och jag har kvitto kvar. I övrigt i utmärkt skick (även om jag såg på bilden att jag borde torka av skärmen lite. Det syns dock mer i foto än på riktigt).

Jag är lite av en surfplatte/mobil nörd (man blir det om man skriver på Swedroid) just nu så jag testar alla möjliga plattor (har ipad, Nexus 10, Surface, Nexus 7 och mkt mer) och denna är riktigt trevlig och mer en "riktig" dator än de andra. Jag har haft den på lite möten där jag använt pennan för att ta anteckningar + jag har spelat en del och så länge man inte förväntar sig super-prestanda i spel så är detta en platta som passar till mkt just därför att du kan installera vad du vill på den.

Men - jag inser att den ligger mest och vilar (tillsammans med de andra plattorna) då jag har en bra rMPB för mitt jobb och helt enkelt inte hinner med att spela just nu (2 unga barn ser till detta) så därför tror jag att den passar bättre hos någon annan som har behov av en smidig liten surfplatta/dator.

Jag finns i Huddinge och den kan dels skickas eller vi kan mötas här eller inne i stan då jag jobbar vid Slussen. Om jag skickar den så får köparen betala först och dessutom betala frakten.

Priside: 8000 Kr.

Last edited: 7 maj 2013
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.