Säljes: Samsung Extended Batterykit - Galaxy S II - 2000 mAh Batteri - 129 kr

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av mblomstrand92, 14 aug 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. mblomstrand92

mblomstrand92 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Säljer ett Samsung Extended Batterykit S II - 2000 mAh - Vitt bakstycke. Medföljer gör ett oanvänt (testat en gång) 2000 mAh batteri som varar marginellt längre än orginalbatteriet till Samsung Galaxy SII som ligger på 1650 mAh. Denna produkt är perfekt för dig som tycker att batteritiden på din mobil är för dålig. Ett nytt vitt bakstycke till mobilen medföljer även då batteriet är några mm tjockare och väger några gram mer än orginalbatteriet. Detta gör dock att de flesta mobilskal/cases inte passar mobilen. Denna produkt är en officiell Samsung Galaxy S II produkt från Samsung. Köptes endast då jag trodde mitt tidigare batteri var sönder, dock var inte fallet sådant. Det var tyvärr mobilen i sig. Testkört på en annan Samsung Galaxy S II och fungerar utmärkt.

Batteriet och bakstycket skickas i ett grönt vadderat posten kuvert och frakten på 29 kronor betalas av köparen. Jag fyller kuvert ordentligt med emballage så inget skadas under frakten. Inbetalningen sker endast till mitt DanskeBank bankkonto. Varan kan alternativt hämtas i Uppsala, Luthagen mot kontantbetalning.

Pris: 129 kr + 29 kr (frakt) = 158 kr

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.