Avslutad: Samsung Fold 3 12/256GB Green inkl tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 29 maj 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Tjena,

Varit otroligt nöjd med min Samsung Fold 3, så pass att jag nyligen valde att uppgradera till Fold 5an så har nu denna till försäljning så den slipper ligga undanlagd i en låda.

Telefonen är inköpt från Elgiganten 2021-08-25 och kvitto medföljer likväl som originalkartong, ett Samsung fodral för baksidan samt en Samsung Fast Wireless Charger.

Har inte haft några funktionella problem med den, fungerat alldeles utmärkt. Det som finns att anmärka på är två saker som synes på bilderna. Ena är en grön pixel som frusit uppe i högra hörnet på den stora displayen, ingenting som jag har direkt stört mig på men den finns där. Föregående ägare tog tydligen bort skärmskyddet så i vecket har skärmen en del repor, det ser värre ut än vad det är på bilden och likaså här, vid användande är det ingenting som jag har direkt stört mig på.

Med det sagt så speglas det ju såklart i priset och här finns det en möjlighet att testa en Fold till ett schysst pris om man kan tänka sig leva med det ovan :)

Sätter startbud på 3500:- och tänker inte göra någon långdragen historia av det hela. Telefonen finns i Stockholm (Solna) men har flertalet referenser och den kan skickas.

Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.