Tjena,
Har fått lite minimalistiskt(ish) infall där jag vill skala ner på sånt som inte används och göra mig av med saker här hemma och näst på tur känner jag min Fold 5 då jag inte riktigt känner att jag använder den så pass mycket. Därför skulle jag vilja byta den mot en Pixel 7 eller Pixel 8 plus pengar.
Min Fold 5 är svart och är i väldigt gott skick, den har plast-skärmskyddet kvar på stora displayen och ytterdisplayen är skyddad av ett Spigen Tempered Glass (har ett till liggandes). Den är inköpt från
Telenor 2024-03-07 och är betald till fullo, självklart olåst.
Ser gärna att din Pixel är i gott skick och har kvitto, är inte superkräsen med skicket men inga spruckna skärmar eller kameraglas. Vet inte om de kommer i olika storlekar på lagringen men är inget jag är i direkt behov av, större lagring har inget större extra värde för mig.
Ser gärna att ett byte sker i Stockholm men skulle nog kunna tänka mig att skicka. Har ingen reservlur lätt-tillgänglig så ser till att ta lite bilder från sambons telefon på lördag då jag är iväg hela dagen och kvällen imorgon

Click to expand...