Samsung Galaxy 4

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av ch08, 11 mar 2011.

1. ch08

ch08 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hej!
    Var bara lite allmänt nyfiken, ni som har denna telefon, vad tycker ni om den?
    Skulle ni rekommendera denna?

2. Mr.3

Mr.3 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Vet att det var ett tag sen du skrev, men förutom specsen som du kan läsa om på bla prisjakt så är det en mycket trevlig telefon, tyvär bara 667mhz propp så de går inte att installera flash på den och Angry birds laggar lite.
    Tangentbordet är riktigt skönt men man måste tyvär hålla in "ä" några sekunder för att skriva ett "å" vilket är lite segt (kanske finns en smidig lösning på detta, men ingenting som jag har hittat).
    Det jag använder telefonen till fungerar den utmärkt för iaf. Ringa, sms, surf, trådlös router och lite så.
    Den kan hänga sig om man håller på med internet samtidigt som det ringer så man får framtvinga stängning, men det är nog ett mjukvaru problem.

Sliden för att få fram tangentbordet känns fortfarande stabil och verkar inte ha samma problem som det sägs att HTCs motsvarighet har att den börjar glappa.
    För ca 2000:- så känner jag iaf att det är en prisvärd och bra telefon. Speciellt om man vill ha ett tangentbord.

Hoppas det hjälpte, även om det var länge sen du frågade! ;)