Säljes: Samsung Galaxy 551 (I-5510)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ToJa92, 13 nov 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ToJa92

ToJa92 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2
    (lånad bild)

Säljer en relativt ovanlig Samsung-Android, nämligen Galaxy 551. Även kallad I-5510. Specifikationer kan ses här: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_551-3515.php
    Värt att notera är att den använder vanliga SIM-kort, alltså inte Mini SIM enligt ovan.

Givetvis Svensksåld, Svenskt tangentbord och också helt olåst. Köptes 2011-07-14 på Mediamarkt i Norrköping för 2500:-. Kvitto finns på detta.
    Kör just nu en port av CM7(som tyvärr endast har amerikansk hårdvarutangentbordslayout). Jag kan givetvis flasha om den innan köp till senaste officiella Gingerbread som finns tillgänglig. Den har självklart fullt stöd för det Svenska hårdvarutangentbordet.

Väldigt bra skick, inga synliga repor och skärmskydd köptes ca en vecka efter inköp.
    Kommer komplett i kartong, endast mobilen och batteriet är använt, tror det finns hörlurar och micro-usbladdare med(lyfte aldrig ur toppen av kartongen). Bilder kan jag ta på begäran, finns dock inget särskilt med den så bilder på nätet bör duga bra.

Pris: 1000SEK.
    Frakt: Går utmärkt inom Sverige, köparen står då för frakten och eventuell risk. Annars går det bra att hämta den i centrala Norrköping alternativt Campus Valla i Linköping.

Last edited: 13 nov 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.