Samsung Galaxy A72 - allmänt

Diskussion i 'Samsung Galaxy A-serien' startad av Swedroid, 15 mar 2021.

Taggar:
  1. Helge67

    Helge67 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2019
    Inlägg:
    448
    Mottagna gillanden:
    185

    MINA ENHETER

    Vilka färger fanns att kolla på? Det är lite synd att Samsung har så klen vibrationsmotor i A-serien, speciellt A70-A72. Annars är nog A70 serien och eventuellt A52 5G något som duger. Nu när den är vattentät dessutom och har kvar 3.5 mm hål för hörlurar.
     
    flipp gillar detta.
  2. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 443
    Mottagna gillanden:
    8 375
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Den som var framme var svart. Riktigt snygg. Klockren design på baksidan faktiskt. Helt i min smak. Gillar designen på den mer än på Samsungs dyrare telefoner. Dock ser den inte premium ut. men jag gillar heller inte premiumstilen utan tilltalas av en mer funktionell estetik typ google pixel. Själv kan jag inte tänka bort systemchippet. 4K-5K för en telefon med snapdragon 720G. Systemchippet är den enskilt viktigaste komponenten i en telefon (möjligen med undantag för skärmen) som påverkar upplevelsen rätt markant. Samsung brukar vara dyra men på A72 har de om möjligt varit ännu snålare än vanligt på just systemchippet.
     
  3. ninjaa

    ninjaa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 dec 2011
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    58

    MINA ENHETER

    Någon som har denna modell och vill dela med sig av sina upplevelser? Tänker mest på batteritid och kameran.