Avslutad: Samsung Galaxy Note 10 Plus 512GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av MineFrost, 10 mar 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. MineFrost

MineFrost Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    82

MINA ENHETER

Efter.. speciella omständigheter, så säljer jag nu min lur i hopp att få lite pengar tillbaka. Jag nöjer mig likaväl med min sekundärlur, så jag behåller den och säljer min Note. Det är 512GB modellen och jag köpte Samsung Care-program när jag fick den nära release, osäker om den fortfarande gäller.

Skicket på telefonen skulle jag säga är så nära perfekt som det går, har varit väldigt försiktig med luren och har till och med kvar plastet på baksidan som var fabriksinstallerat. Plastet på framsidan kommer jag ta bort vid frakt eftersom den har fått mikrorepor, men undrer ska det vara som nytt (återkom om du vill att jag tar av den och fotar). Använder fortfarande Android 10 om det är någon som gillar den versionen och inte vill uppdatera.

Bilder kommer ikväll eller när jag får lite tid upp att fota. Medföljer alla tillbehöver + oanvända hörlurar och ett Spigen skal. Kvitto har jag också men hos päronen. Köpte den via Sweclockers helt ny.

Osäker på vad telefonen är värd, så jag börjar med ett startbud på 5000kr och ser vart det går.

2. Hazzze

Hazzze Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    452
    3500+frakt

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.